سرخط خبرها

شماره یک استقلال دو ساله تمدید کرد| پایان ماجرای جدایی سید حسین

  • کد خبر: ۱۱۴۹۸۵
  • ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
شماره یک استقلال دو ساله تمدید کرد| پایان ماجرای جدایی سید حسین
سید حسین حسینی، شماره یک استقلال در فصل بیست و یکم سرانجام با مدیران این باشگاه برای تمدید قرارداد به مدت ۲ سال دیگر به توافق نهایی رسید.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، در روز‌های اخیر خبر‌هایی درباره انتقال سید حسین حسینی به یک تیم پرتغالی به گوش می‌خورد و این دروازه‌بان تمایل خود را نیز به جدایی از استقلال و رفتن به لیگ پرتغال نشان داده بود. حسینی در مذاکراتی که دو هفته قبل با مدیران استقلال داشت گفته بود که می‌خواهد به پیشنهادات خارجی فکر کند، اما سرانجام او نیز تصمیم گرفت در استقلال بماند و به بازی در تیم محبوبش ادامه دهد.

در بند قرارداد سید حسین حسینی مبلغ ۱۰۰ هزار دلار برای جدایی از استقلال و پیوستن به تیم‌های خارجی در نظر گرفته شده بود، اما شماره یک استقلال سرانجام بعد از جلسه‌ای که با آجورلو برگزار کرد، برای ماندن در استقلال به توافق رسید.

به این ترتیب بهترین بازیکن استقلال در لیگ بیست و یکم که یکی از ارکان این باشگاه در راه قهرمانی محسوب می‌شد، همچنان در استقلال به بازی ادامه خواهد داد.

حسینی فصل بیست و یکم با ۱۷ بار کلین شیت به عنوان برترین دروازه‌بان لیگ و معرفی شد. او حتی عنوان برترین بازیکن فصل را هم به دلیل اثرگذاری قابل توجه در استقلال به خود اختصاص داد.

حالا حسینی قصد دارد درفصل جدید با تداوم درخشش در قفس توری استقلال به مرد اول تیم ملی هم تبدیل شود. دروازه‌بان آماده این روز‌های فوتبال ایران در تلاش است به جایگاه ثابتی را هم در تیم ملی به خود اختصاص دهد که باید دید آیا دراگان اسکوچیچ به این دروازه‌بان آماده و قبراق میدان خواهد داد یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->